Thursday, June 08, 2006

I am an Anti-Mickey supporter!

This post is going to be filled with alot of anger. Bear with me.

Mickey ni, Mickey tu. Mickey orderkan makn, mickey simpankan rokok sebab ko saket. Mickey ajar ko macam mane nak handle relationship. Jangan cakap pasal mickey la, jangan make accusations about mickey la. Mickey respect aku sebagai manusia la. Mickey itu la, mickey ini la! Sampai aku nangis pon, sebut nama Mickey la. Bila pat situ pon, ko sebut name Mickey la.
Aper ni semua? Cakap arh yang ko tak sayang kan mickey, ko takder rasa nak cinta mickey. Respect friendship korang konon. Meluat sial! Saket hati terlalu la sangat. Aku kawinkan ko dgn mickey baru tahu. Geram sial!

How much I hate pink, that's how much I hate Mickey or Minnie Mouse. Don't ever let me see a mickey infront of my eyes. I'll slaughter the mickey's head until u cant even identify it as a mickey mouce. ARGH!

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home